• Temes

2a edició del premi Picasso en lletra

Crea un nou tema

Quines històries creieu que hi pot haver darrere de les obres de Picasso?

Per tal de començar a esbrinar-ho, el Museu Picasso, LletrA (UOC) i la Universitat Oberta de Catalunya us conviden a participar en el II PREMI DE MICRORELATS "PICASSO EN LLETRA".

Aquesta convocatòria premia microrelats de menys de 1.500 caràcters inspirats en un dels quadres següents del pintor:

1) Ciència i caritat
2) El divan
3) Desemparats
4) Cavall banyegat
5) El passeig de Colom
6) Els colomins

Els microrelats poden estar escrits en català, castellà o anglès i s'han establert quatre modalitats: per a majors de 14 anys, per a joves d'entre 9 i 13 anys, per a nens i nenes d'entre 5 i 8 anys i per a estudiants de la UOC.

Podeu enviar els vostres microrelats fins al 23 de maig, mitjançant el formulari que trobareu a la pàgina de la convocatòria. A més a més, també us proposem llegir en veu alta el vostre relat i compartir-lo amb nosaltres. Us animeu a participar-hi?

En la convocatòria de l'any passat les guanyadores van ser Marta Ribaudi, Aina Roureda Llauradó, Alexia Sarabia Kelley, Anna Valdes Menor, Maria Benaiges Cros i Sebina Pulvirenti. Aquí podeu llegir els seus microrelats!