Si no pots visualitzar correctament aquesta publicació, clica aquí
argus
ISNN 2013 - 5351

1 m. [LC] Persona de la vigilància de la qual res no escapa.

2 m. [LC] Servei dedicat a fer arribar als escriptors, als artistes, als directors artístics, totes les notícies i les crítiques de la premsa referents a llurs activitats i a llurs obres.

Diccionari de la llengua catalana (IEC)

lletrA

Jocs Florals de Barcelona 2017

núm. 80

Afegeix a:FacebookTwitter  |  RSS RSS
et suggereix llegir
la revista Gargots, d'uns joves entusiastes valencians
La revista digital Gargots és una aposta estètica i arriscada d'uns joves valencians amb ganes de reconstruir el panorama literari del país en un sentit ampli -tan malmès en l'actualitat. Una nova manera de veure i llegir els nostres autors i d'apropar-los sense manies als futurs lectors novells.
 accedeix a aquesta revista digital
et recomana veure
l'entrevista a Francesc Garriga
Francesc Garriga és un poeta de poetes. Mestre de molts dels que escrivim a l'actualitat. La seva manera de ser i d'increpar ha forjat molts caràcters de novells escriptors. Aquesta entrevista fou realitzada per Ester Xargay amb l'auspici de la ILC.

Entremescla records biogràfics amb poemes i reflexions potents sobre el fet d'escriure.
 mira aquesta entrevista
et proposa escoltar
el grup Vers Endins musicant Ramon Llull
El grup Vers Endins aplica una sensibilitat difícil de trobar en la musicalització de poemes. La poeta Glòria Julià al capdavant d'un exèrcit poètic amb Víctor Levia i Joan Carles Vaquer a la guitarra, Toni Duarte a la percussió i Marc Grimalt al baix.

A part de musicar poemes d'autors actuals com Lucia Pietrelli, Mireia Calafell o Francesc Garriga, l'aposta del gran clàssic català Ramon Llull, amb ritme trepidant, fa que, plenament, ens entenguem per amor.
 escolta'n un poema
un web
 Walking on Words. Mallorca literària
el premi
 Pau Vadell ha rebut el Premi de poesia Jocs Florals de Barcelona 2017
  Que me'n recordi, de Laia Noguera
Si no l'heu vist/escoltat, encara sou a temps de gaudir la poesia dibuixada que vam dedicar a la poesia de Laia Noguera, el mes de maig.
  El talent té premi
Aquest mes llarg, professors i estudiants han estat reconeguts amb el Premi d'Innovació UOC Baldiri Reixac i els Premis al millor booktrailer, el millor guió, el més creatiu i el més votat pel públic del Concurs de Booktrailers 2017, que convoquem conjuntament amb les Biblioteques de Catalunya. Felicitats per la bona feina i unes produccions audiovisuals d'un nivell tan excel·lent!!
números anteriors   |   què és argus?   |   crèdits
Llicència de Creative CommonsReconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada
subscriu-me | modificar les dades de la subscripció | donar-me de baixa